• info@neshagroup.ir

  • تماس با ما:۸۸۹۸۴۶۰۰ - ۸۸۹۷۲۴۵۵

محصولات و خدمات ما

محصولات وخدمات ما

برنامه‌ی آموزش و منتورینگ
«قطب‌نمای توسعه‌ی فردی»

در این برنامه، هر توسعه‌جو با همراهی یک منتور به شناختی دقیق‌تر از قوت‌ها و ضعف‌های خود می‌رسد؛ انتظارات و اهداف فردی و سازمانی را بازشناسی و همسوسازی می‌کند؛ و با آموزش در حوزه‌‌‌های خودانگیختگی و فرایادگیری، برای پیگیری مستمر مسیر تغییر و توسعه‌ی رفتار، آماده می‌شود. برای این مقصود، مجموعه‌ای هماهنگ از کارگاه‌های آموزشی و جلسات منتورینگ طی ۴ تا ۸ ماه به اجرا در می‌آید و در نتیجه‌ی این فرآیند، برنامه‌ی توسعه‌ی فردی تدوین می‌شود. بهترین زمان برای این برنامه، پس از اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه است.

بیشتر...

برنامه‌ی آموزش و منتورینگ
«زیستن رهبران»

زیستن رهبران یک برنامه‌ی میان‌مدت و بین‌رشته‌ای است، که با هدف کمک به افراد برای واکاوی و مداخله در زیربناهای عملکرد خود، طراحی شده است. به بیان دیگر هدف اصلی این برنامه، حساس کردن شرکت‌کنندگان نسبت به تأثیر «شرایط روانی» و «سبک زندگی» بر عملکرد شغلی؛ و درگیر کردن ایشان با «درون‌کاوی و ‌تغییرات رفتاری» در راستای بهبود در شیوه‌ی زندگی و رهبری است. این برنامه از ۳ تا ۶ جلسه‌ی منتورینگ و ۱۲ ماژول آموزشی تشکیل می‌شود و بین ۸ تا ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.

بیشتر...

طراحی و استقرار برنامه‌ی
«مربی‌گری و منتورینگ داخلی»

هدف از این برنامه‌، ارتقای توانمندی مربی‌گری و منتورینگ در سطح مدیران یک سازمان و استفاده از ظرفیت مزبور برای توسعه‌ی توانمندی و عملکرد کارکنان کلیدی، می‌باشد. برنامه اغلب شامل سه بخش است. در بخش نخست، شایستگی‌های مربی‌گری و منتورینگ در بین مدیران سازمان مورد ارزیابی و توسعه قرار می‌گیرد. در بخش دوم، تعدادی از کارکنان مستعد سازمان شناسایی می‌شوند و از نظر شایستگی‌های رفتاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سپس در بخش سوم، شبکه‌ی ارتباطات توسعه‌ای بین مدیران و کارکنان مستعد طرح‌ریزی و برقرار می‌شود.

بیشتر...

طراحی و برگزاری
« کانون‌های ارزیابی و توسعه»

کانون ارزیابی، برنامه‌ای ۱ تا ۲ روزه است که طی آن، گروهی ۴ تا ۸ نفره از افراد در معرض شیوه‌ها و ابزارهای گوناگون ارزیابی قرار می‌گیرند. بر مبنای عملکرد افراد در این برنامه، گزارشی در مورد شایستگی‌ها، توانمندی‌ها، ویژگی‌های روان‌شناختی و شرایط مورد نیاز برای عملکرد موفق هر یک از ایشان، تدوین می‌شود. این روش از اوایل دهه‌ی ۸۰ در کشور ما استفاده شده؛ و در دهه‌ی ۹۰ به روشی رایج برای ارزیابی‌های استخدامی، انتصاب مدیران، استعدادیابی، جانشین‌پروری و نیازسنجی آموزشی، تبدیل شده است.

بیشتر...

دوره‌ی آموزشی
«شایستگی‌های مدیریت و رهبری»

تجارب نشان می‌دهد که توسعه‌ی یک مهارت رفتاری، اغلب به توسعه‌ی سایر مهارت‌های رفتاری نیز وابسته است. بنابراین توسعه‌ی هماهنگ مجموعه‌ای از شایستگی‌های بنیادین مدیریت و رهبری، اجتناب‌ناپذیر است. این دوره‌ی ۶ تا ۱۲ ماهه سعی دارد ابتدا مخاطبانش را با شیوه‌های مهارت‌آموزی در حوزه‌ی مدیریت و رهبری آشنا کند؛ و سپس در ۸ ماژول مختلف آموزشی به ۸ شایستگی بنیادین مدیریت و رهبری می‌‌پردازد. این آموزش‌ها با استفاده از شبیه‌سازی، ایفای نقش، مباحثه و تمرین، بهره‌برداری عملی از چارچوب‌های علمی را تسهیل می‌کند.

بیشتر...

مربی‌گری جلسات دوره‌ای «بازآموزی و هم‌آموزی» برای تیم مدیریتی سازمان

این برنامه شامل چندین کارگاه آموزشی مختصر و مجموعه‌ای از جلسات بازآموزی و هم‌آموزی است؛ و بین ۶ تا ۸ ماه به طول می‌انجامد. آموزش‌های پایه در حوزه‌های «یادگیری از تجربه» و «یادگیری زدایی» است. همچنین در چند آموزش دیگر، ابزارهای تحلیل علمی در مورد شایستگی‌ها و نقش‌های مختلف مدیریتی از قبیل «ارتباطات»، «تصمیم‌گیری» و ... به مدیران عرضه می‌شود. مدیران پس از هر یک از این آموزش‌های نیم روزه، چندین جلسه‌ی بازآموزی و هم‌آموزی را به صورت هفتگی یا یک هفته در میان تجربه می‌کنند.

بیشتر...

اطلاعات تماس

نشانـی:

تهران، خیابان فاطمی خیابان دوم، کوچه‌ی مطلق، پلاک ۷، واحد ۳

شماره های تماس :

۸۸۹۸۴۶۰۰ - ۸۸۹۷۲۴۵۵

نمابر :

۸۹۷۸۴۹۹۵

ایمیل:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه و آگاهی از جدیدترین اخبار سایت ایمیل خود را وارد کنید
عضویت